Recordant la visita de les tres majestats d’Orient; els Reis Mags

Donem per finalitzat el Nadal amb l’arribada de l’alumnat a l’escola per iniciar el segon trimestre. Quines ganes de retrobar-nos!

Tanmateix, no volem acomiadar aquestes festes tan importants i plenes d’il·lusió, sense abans recordar la visita de les tres majestats d’Orient; els Reis Mags i la gran sorpresa dels més petits de l’escola en rebre els regals que ens van deixar les majestats durant les vacances, a les respectives classes.

Aprofitem aquesta notícia per reflexionar sobre els regals, creiem que és important llegir a Núñez que proposa la regla dels quatre regals, ell diu que “és una manera de fer selecció, marcar límits i cobrir quatre funcions diferents que han de tenir els regals de Nadal”.

• El primer ha de satisfer el desig principal, el gran regal, el que fa més il·lusió, explica. “És el que tots teníem quan érem petits, allò que era el que més desitjàvem”.
  • El segon ha de respondre a una necessitat: unes vambes, una gorra, un abric… I, si cal, es poden fer dos regals d’aquest tipus, segons la demanda real.
  • El tercer regal ha de ser educatiu i, entre altres idees, pot ser un llibre, un muntatge de peces o una experiència en família a un museu, a l’aquari…
  • I, finalment, el quart regal ha de permetre jugar amb altres persones (amics o família), com un joc de rol, un joc de taula, etc.

Amb aquesta gran reflexió i les ganes de tornar a l’escola després de vacances, us desitgem a tothom, una molt bona tornada!!

Tweets Recents