PISCINA

La natació és el millor esport pels més petits!

Nedar és un dels esports més complets que existeixen. La seva pràctica aporta un munt de beneficis per als més petits de la casa com ara mantenir el sistema cardiovascular a punt i sa, prevenir afeccions com ara la hipertensió arterial o el sobrepès, mantenir a ratlla el colesterol.

Cal fer referència també al caire socialitzador que comporta la natació: fomenta el treball en equip, la consideració positiva de l’altre i l’augment del respecte cap als companys. Es tracta d’aprendre a conviure i respectar els altres nens i nenes en un medi que no dominen, on, per tant, es veuen decantats a ajudar-se mútuament, desenvolupant la personalitat i les competències socials.

Malgrat aquests beneficis que comporta la pràctica de la natació en edats primerenques, només un 8% dels infants la practica. L’Escola Mare de Déu de Montserrat vetlla per aquesta pràctica i inicia cada curs al mes d’octubre l’activitat de piscina al Centre Esportiu «Duet Sports«.

L’activitat aquàtica va adreçada a tot l’alumnat d’Educació Infantil 3, 4 i 5 anys una tarda per setmana. Pensem que el domini i la seguretat en el medi aquàtic és molt important pels infants, que aporta molts beneficis en àmbits molt variats i que cal iniciar-se com més aviat millor.

Per a dur a terme aquesta activitat disposem de:

• Professionals del medi aquàtic del Centre esportiu «Duet Sports» que imparteixen les classes.
  • Mestres i tutors per classes que acompanyen en tot moment al seu alumant.
  • Alumnes voluntaris de primer de l’ESO del nostre centre que exerceixen el Servei Comunitari de Piscina.
  • Famílies voluntàries que col·laboren en aquesta activitat amb molta implicació i entusiasme.
Piscina Escola Montserrat

Tots junts compartim i gaudim aquesta experiència tan gratificant i enriquidora.

A final de curs al mes de juny i com a cloenda d’aquesta activitat, «Duet Sports» fa una Jornada de Portes Obertes conjuntament per a les famílies, voluntaris i mestres de l’escola amb gran acceptació i gaudiment per part de tothom.