PASTORAL

Dinamitzem les activitats de pastoral de l’escola

Des de pastoral acompanyem en el procés d’educació de la fe de la comunitat educativa i orientem l’espiritualitat cristiana de l’escola, coordinant les activitats solidàries, celebratives i d’educació de la fe que es desenvolupen al llarg del curs.

Activitats de tot el curs.

• Pregària de bon dia per fer present Jesús en la nostra vida.
  • Acolliment per part d’un mossèn a l’alumnat que ho desitgi.
  • Grup de catequesi de confirmació (alumnat de l’ESO que ho desitgin).
  • Grup de catequesi de 1a comunió (alumnat a partir de 3r de primària que ho desitgin).

1r Trimestre: Advent i nadal

• Pregària inici de curs.
  • Dia del Beat Josep Guardiet.
  • Pregàries i dinàmiques d’Advent ens preparem per al naixement de Jesús, el Fill de Déu fet home.
  • Campanya de recollida de joguines i aliments, compartim amb generositat amb els més desfavorits de la nostra ciutat.

2n Trimestre: Quaresma

• Concurs Bíblic bàsic, de dibuix o tecnològic, amb la participació de l’alumnat de l’escola.
  • Sortida a Montserrat amb 5è de primària.
  • Pregàries i dinàmiques de Quaresma acompanyem a Jesús els quaranta dies que va passar al desert.
  • Celebració del dia de la Pau amb una activitat conjunta a tots els nivells.
Pastoral 2n Trimestre Escola Montserrat

3r Trimestre: Pasqua i Pentecosta

Pastoral 3er Trimestre Escola Montserrat
  • Pregària final de curs.
  • Celebració Verge de Montserrat on celebrem l’Eucaristia o la Litúrgia de la paraula a la nostra parròquia de Sant Pere de Rubí.
  • Setmana de la fe a la qual, mitjançant diverses activitats i testimonis, aprofundim en aquest do que Déu ens regala.