Clickedu

Clickedu és la plataforma de gestió dissenyada per i per a la comunitat educativa. És l’eina perfecta per a la gestió del col·legi, l’avaluació i l’acompanyament dels alumnes i la comunicació amb les famílies. Un entorn únic subjecte a constant evolució per facilitar-vos el dia a dia.

Clickedu la plataforma de gestió per escoles

El software és una plataforma escolar al núvol que inclou la gestió acadèmica, administrativa i econòmica, un entorn virtual d’aprenentatge amb connexió a llibres digitals i continguts gratuïts, la gestió del professorat, tutors i caps d’estudis, la qualitat del centre i un entorn privat i segur de comunicació amb les famílies, entre molts temes.

Plataforma de gestió per escoles

La comunicació intel·ligent

Des que una escola té Clickedu, les famílies passen a estar informades d’aspectes com ara: notícies, àlbums de fotos, notes, exàmens, informació del dia a dia a classe, calendaris online, missatges amb els tutors, visualització de dates per concertar entrevistes, descàrrega online dels butlletins de notes, gestió de les activitats extraescolars, menús i el menjador…

L’escola a un clic també per a les famílies