MENJADOR ESCOLAR I ACOLLIDA BON DIA

Campos Estela

El menjador escolar de l’escola Mare de Déu de Montserrat disposa de cuina pròpia i ofereix el servei de menjador escolar a tots els alumnes de l’escola que estiguin interessats.

L’empresa encarregada de realitzar el servei de menjador és Campos Estela , que elabora els seus menús seguint els criteris de dieta mediterrània, que afavoreix el consum de cereals, verdures de temporada o llegums com a base dels plats, a més de fruits secs, oli d’oliva, herbes aromàtiques i fruita fresca.

Menú 2n Trimestre

MENÚ 2n TRIMESTRE

Propostes d'esmorzars, berenars i sopars Campos Estela

PROPOSTES D’ESMORZARS, BERENARS I SOPARS

Treballem amb una selecció de proveïdors que prioritzen aliments de proximitat com són les hortalisses, fruita, carn, ous i làctics. La supervisió dels menús està realitzada per professionals amb formació específica en nutrició coordinats per la Cap de Seguretat Alimentària.

Els alumnes que es queden sempre a dinar abonaran la quota mensual domiciliada pel banc, aquells que ho facin de forma ocasional hauran de comprar, a la secretaria del centre, els tiquets i presentar-los al tutor a primera hora del matí.

Servei de menjador escolar

Activitat del menjador

SERVEI D’ACOLLIDA, BON DIA

Per tal de facilitar la conciliació de la vida laboral i familiar l’escola Mare de Déu de Montserrat ofereix el servei de Bon Matí i acollida, des d’Infantil i Primària que, per raó dels horaris familiars, hagin d’arribar a l’escola abans de l’obertura normal de portes.

Horari
De 7.30 h a 9.00 h

Preu (inclou l’esmorzar)
78,50 € mensuals ….. 1.30 h
57,70 € mensuals ….. 1.00 h
24,00 € mensuals …… 0.30 h
8,60 € dia esporàdic

CAMPOS ESTELA

Ens encanta cuinar des de les escoles

A Campos Estela ens encanta formar part de les escoles i que el nostre equip de monitors desenvolupi activitats de lleure adaptades al projecte de l’escola. Els nostres projectes educatius reflecteixen els valors de la feina ben feta, el respecte per la tradició i la innovació com a recerca de la millora constant.

El servei de menjador compta amb un equip de cuina i monitors de lleure amb experiència per transmetre com el dinar, a la nostra cultura, és un moment de plaer, d’assaborir els aliments i de compartir a taula.

Una dieta saludable a Campos Estela equival a un àpat equilibrat, variat, suficient, inclusiu, casolà, segur i que aposta per aliments de temporada i de proximitat, preferentment de comarques veïnes de Barcelona i en l’àmbit de Catalunya.

Disposem d’un servei nutricional propi, des d’on fem la programació de menús i duem a terme auditories internes de Seguretat Alimentària, per garantir les òptimes condicions de les nostres cuines.