QUI SOM

Junts fem els teus primers passos cap al futur

L’Escola Montserrat de Rubí és una escola amb més de 100 anys amb experiències i lideratge educatiu, que té com a finalitat l’educació integral dels seus alumnes, perquè puguin desenvolupar les seves capacitats personals, intel·lectuals i socials, i puguin forjar una voluntat que els faciliti assolir aquells objectius que lliurement es proposin.

L’Escola forma actualment imparteix els nivells educatius d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària i FP. Forma part de la Fundació Escola i Vida i participa de la missió docent i evangelitzadora de l’Església catòlica, i està oberta a persones de totes les condicions socials.

Qui som - Escola Mare de Déu de Montserrat

Una escola centenària

La història de la nostra escola neix l’any 1919 per iniciativa del nostre fundador el Beat Josep Guardiet Pujol i es va dedicar ha reconstruir la malmesa comunitat catòlica i aixecar el nivell de la població, no només religiós i moral, sinó també cultural i social, fundant l’Escola parroquial Mare de Déu de Montserrat.

Els 100 anys d’educació i dedicació a la ciutat de Rubí, més tota la transformació pedagògica que ha tingut l’Escola amb la renovació del seu projecte educatiu i d’espais estructurals, amb la tendència positiva cap a les noves tecnologies, el multilingüisme i els mètodes d’aprenentatge innovadors, fan que estudiar a l’Escola Montserrat sigui aquella clau d’èxit que permeti a l’alumnat transformar el seu present i construir el seu futur.