Pessebre Vivent del Centenari de L’escola Mare de Déu De Montserrat

Dissabte 14 de desembre l’Escola Mare de Déu de Montserrat va organitzar el primer pessebre vivent coincidint amb el primer centenari de l’escola.Més de 150 alumnes entre P3 i ESO, van formar part de la representació del pessebre vivent a les instal·lacions de l’escola. Una vivència on hem viscut l’anunciació de l’àngel a la verge María, la visitació, la vida al poble amb diferents parades amb productes i material de l’època, l’anunciata dels àngels als pastors, parada del rei Herodes als soldats i el naixement. La coral de l’escola també participar en un dels passatges del pessebre vivent.Més de 600 persones van gaudir de la gran experiència del pessebre vivent, que de ben segur tindrà noves edicions.

Comparteix aquesta publicació!