EXTRAESCOLARS

Les activitats extraescolars estimulen els aprenentatges i les competències que potencien el desenvolupament integral dels infants.

Les activitats extraescolars que s’organitzen a l’Escola Mare de Déu de Montserrat són obertes per a tot l’alumnat de l’escola, de P3 a 4t d’ESO i es fan fora de l’horari lectiu escolar i que esdevenen una proposta educativa durant el temps de lleure i que es realitzen des de setembre a juny.

Actualment, organitzem activitats extraescolars artístiques, esportives i d’idiomes que ajuden a fomentar l’educació en valors i al mateix temps desenvolupin els sentits dels participants a través de treball en equip, creativitat i que ajuden a gaudir a través de l’aprenentatge.

Fem servir metodologies participatives i innovadores on l’infant és el protagonista i donem continuïtat a les activitats al llarg de tota l’etapa escolar.

Jocs motrius Escola Montserrat

Teatre
Anglès
Xinès

El nostre programa d’activitats extraescolars es duu a terme en coordinació amb l’AMPA, fent xarxa amb les entitats del municipi i alineant-se amb la línia pedagògica del centre.

Si teniu qualsevol dubte podeu escriure a la secretaria de l’escola escolamontserrat@escolamontserrat.cat

COL·LABORADORS

BeKith