Preinscripció curs 2020-21

El Departament d’Educació ha públicat les dates de la preinscripció escolar per a Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària. Degut a la situació produida pel COVID-19 enguany serà entre els dies 13 i 22 de maig.Aquest any la preinscripció es podrà fer de manera telemàtica, utilitzant el formulari que trobareu a preinscripcio.gencat.cat i enviar la documentació necessària (escanejada o fotografiada) al correu electrònic a8023761@xtec.cat.

Preinscripció Escola Montserrat 2020 Noticies

També hi haurà opció de fer per la preinscripció presencial, entre els dies 19 i 22 de maig. Per fer-ho, caldrà demanar cita prèvia al centre per correu electrònic escolamontserrat@escolamontserrat.cat.En cas que trieu venir de manera presencial, l’Escola Montserrat u garanteix que ho farem amb totes les mesures de seguretat, per a la vostra tranquil·litat, però molt important, preferiblement hauríeu de venir una sola persona.La sol·licitud l’hauríeu de portar emplenada des de casa, portar la documentació per poder-la escanejar o fotocopiar i sempre que sigui possible porteu el vostre propi bolígraf. No oblideu que caldrà que vingueu amb mascareta i guants.Si sou persones que pertanyeu a grups d’especial vulnerabilitat, que estigueu en període de confinament, o que presenteu símptomes, no està permès que vingueu de manera presencial, en aquest cas, podeu autoritzar per escrit una altra persona perquè porti la sol·licitud i la documentació.Aprofitem per recordar que per als estudis de Formació Professional la matrícula ja està oberta.