Viu el Pessebre vivent

Aquest any la màgia de Nadal arriba el dissabte 16 de desembre a l’Escola Mare de Déu de Montserrat.

Professorat, alumnat i famílies tornen a organitzar amb moltes ganes i il·lusió l’exitosa representació del Pessebre Vivent. El dissabte 16 de desembre de 17 a 18.30 h podreu tornar a viure a l’Escola Mare de Déu de Montserrat com va ser el primer Nadal.

Aules, passadissos, patis, gimnàs… tot ens traslladarà a Betlem fa més de dos mil anys i recorrerem junts el camí fins a l’establia. Trobareu pastorets, ovelletes, gent de l’època, el palau d’Herodes, el portal i noves escenes representades pels més petits de la casa. Enguany hi participen més de 150 persones.

Les altres edicions han tingut més de 700 visites de persones de la ciutat, no us podeu perdre aquest emblemàtic esdeveniment i una molt bona oportunitat per gaudir amb família d’una de les tradicions nadalenques més estimada.

Vine a viure el Nadal amb nosaltres.

Tweets Recents