AC Millan

Acta AC Millan vs CE Atòmics

Acta Crimesons vs Sonics Team

Acta CE Atòmics vs UE Afligits

• Fet: Durant el partit de la jornada 3 de la modalitat PING PONG, l’equip Shakhtar Rubí no presenta cap arbitre. (sanció).
  • Sanció: Donat que l’equip Shakhtar Rubí no presenta, ni en cap cas justifica la no presència del seu arbitre en el partit de la jornada 3 de la modalitat esportiva de PING PONG, el comitè decideix SANCIONAR amb 1 punt menys en el resultat del seu partit de la jornada 4 contra AC Millan, assolint 0 punts a la classificació enlloc de 1 punt.
  • O.V.
    • Fet: Incomplir el codi de conducta de l’#studentsLeague i alterar les normes de convivència i de respecte del centre escolar que organitza (estar reiteradament fent sorolls en espais de silenci i ordre, desatenent constantment les instruccions i peticions de silenci).
    • Sanció: Donat que el jugador Ovchinnikov Viacheslav ha alterat de manera constant el codi de conducta i la convivència i respecte en el centre, el comitè decideix SANCIONAR amb 1 setmana de suspensió de modalitats esportives, no podrà tornar a la competició fins el dimarts 7 de maig. En cas de tornar a cometre una acció semblant el jugador quedarà expulsat de la competició.

Acta Sonics Team vs The Pink Panthers

Acta AC Millan vs Shakhtar Rubí

• Fet: Durant el partit de la jornada 4 de la modalitat PING PONG, l’equip CE Atomics no presenta cap arbitre. (sanció).
  • Sanció: Donat que l’equip CE Atomics no presenta, ni en cap cas justifica la no presència del seu arbitre en el partit de la jornada 4 de la modalitat esportiva de PING PONG, el comitè decideix SANCIONAR amb 1 punt menys en el resultat del seu partit de la jornada 3 contra UE Afligits, assolint 2 punts a la classificació enlloc de 3 punts.

Acta Crimesons vs Titanes

Acta CE Atòmics vs Shakhtar Rubí

Acta Sonics Team vs Titanes

Acta AC Millan vs UE Afligits

Acta Crimesons vs The Pink Panthers

Acta UE Afligits vs Shakhtar Rubí

Acta The Pink Panthers vs Titanes

Acta CE Atòmics vs AC Millan

Acta Sonics Team vs Crimesons

• Fet: Durant el partit de la jornada 7 de la modalitat VOLEIBOL, l’equip CRIMESONS FC no presenta ENTRENADOR en el seu partit alterant de manera significativa la competició. (sanció). Per altra banda en el partit de la jornada 8 de la modalitat de PING PONG, l’equip CRIMESONS FC tampoc presenta ARBITRE, alterant novament la competició i la normativa establerta (sanció).
  • Sanció: Donat que l’equip CRIMESONS FC no presenta, ni en cap cas justifica la no presència de l’àrbitre i entrenador en el partit de la jornada 7 i 8 de Voleibol i Ping Pong, el comitè decideix SANCIONAR l’equip amb la pèrdua del PUNT obtingut en el partit de la jornada 7 de Voleibol. En cas de repetir-se els fets i no tenir una justificació clara, l’equip CRIMESONS FC quedarà expulsat de la modalitat esportiva de VOLEIBOL, amb la pèrdua respectiva de punts que afecten a les classificacions finals.
  • V.O.
    • Fet: Incomplir el codi de conducta de l’#studentsLeague i alterar les normes de convivència i de respecte del centre escolar que organitza la competició (falta de respecte greu als companys de l’aula i desobediència al professor/a de l’aula).
    • Sanció: Donat que el jugador V.O. ha alterat de manera «greu» el codi de conducta i la convivència i respecte en el centre, el comitè decideix SANCIONAR amb 2 setmanes de suspensió de modalitats esportives, no podrà tornar a la competició fins el dimarts 4 de juny. És la 2a sanció que s’aplica a l’alumne en qüestió, per tant, en cas de tornar a cometre una acció semblant el jugador quedarà expulsat de la competició, sense la participació a la jornada final del 15 de juny i retorn del material.

Esports

Equips Participants