Setmana de la Ciència 2022

De l’11 al 20 de novembre

La Comissió Científica de la Setmana de la Ciència 2022, ja està treballant i preparant activitats i propostes de cara a la celebració de la Setmana de la Ciència’22.

Tot i que la Setmana de la Ciència està programada aquest any de l’12 al 21 de Novembre 2022, per qüestions de planificació i de participació en propostes externes, algunes de les activitats proposades per dur a terme estan fora d’aquesta setmana.

La primera de les activitats que es durà a terme el dia 8 novembre 2022 i consisteix en un espectacle de ciència, com a mètode de comunicació científica de forma atractiva.

L’espectacle es portarà a terme al Casal Popular i estan adaptats a les edats dels alumnes, fent 3 passes distribuïdes de la següent manera:

Per a l’edició d’enguany de la Setmana de la Ciència el fil conductor serà la innovació i el coneixement local com a motor de creixement, remarcant els actius en innovació i ciència que hi ha arreu del país. En paral·lel, l’SC fomentarà la participació activa de la ciutadania en les diferents etapes del procés de recerca científica.

És per això que l’alumnat de secundària participarà en l’activitat «La ciència en primera persona» que se celebrarà el dia 16 de novembre al matí i té com a finalitat el foment de les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat del nostre país, pretenent apropar els i les científiques a l’alumnat de secundària.

Activitats Setmana de la Ciència’22

Altres temes de rellevància que s’emmarquen dins l’SC22 són: