Setmana de la ciència 2017

Del 10 al 19 de novembre, viu la Setmana de la Ciència!
Tallers, xerrades, exposicions, jocs… Tria l’activitat que més t’agradi i participa-hi!El fil conductor de l’edició d’enguany és el turisme sostenible, amb motiu de la celebració de l’Any Internacional del Turisme Sostenible per al Desenvolupament, promogut per Nacions Unides, que aspira a sensibilitzar els responsables de prendre decisions i el públic en general de la contribució del turisme sostenible al desenvolupament.L’Any Internacional del Turisme Sostenible per al Desenvolupament posa èmfasi en el paper del turisme en cinc àmbits clau: 1) creixement econòmic inclusiu i sostenible; 2) inclusió social, ocupació i reducció de la pobresa; 3) ús eficient dels recursos, protecció ambiental i canvi climàtic; 4) valors culturals, diversitat i patrimoni; i 5) la comprensió mútua, pau i seguretat.
Més de 150 alumnes entre P3 i ESO, van formar part de la representació del pessebre vivent a les instal·lacions de l’escola. Una vivència on hem viscut l’anunciació de l’àngel a la verge María, la visitació, la vida al poble amb diferents parades amb productes i material de l’època, l’anunciata dels àngels als pastors, parada del rei Herodes als soldats i el naixement. La coral de l’escola també participar en un dels passatges del pessebre vivent.Més de 600 persones van gaudir de la gran experiència del pessebre vivent, que de ben segur tindrà noves edicions.