L’alumnat de 3r d’ESO col·labora amb Càritas Rubí, amb el Servei Comunitari Solidari

A la nostra escola entenem l’educació de l’alumnat des d’una perspectiva global de la persona, és per això que també els involucrem en la necessària consciència social de generositat i solidaritat. Una de les accions que duem a terme és un Servei Comunitari Solidari amb l’alumnat de 3r d’ESO on a través de l’experiència en situacions real, viuen i treballen en l’ajuda als més desfavorits.

Aquesta acció la duem a terme tot col·laborant amb Càritas Rubí, on l’alumnat, després d’una formació específica in situ participa en la preparació dels lots que recolliran les famílies més desfavorides de la nostra ciutat. També ajuden en la recepció dels aliments i en la classificació i correcte emmagatzematge dels aliments rebuts.

Jornada de portes obertes

Alhora plantegen, per equips de treball, campanyes de recollida d’aliments al nostre centre i preparen la motivació a transmetre segons les edats a les quals dirigeixen la campanya, preparen cartells i explicacions per fer a les classes i tenir una campanya exitosa. Posteriorment, s’encarreguen de recollir els aliments i classificar-los correctament per tal que arribin a Càritas Rubí en les millors condicions possibles.

Aquesta experiència de treball real per ajudar els més necessitats els fa més sensibles al patiment del proïsme, tant proper com llunyà.