Visca la música, visca Santa Cecília!

Durant tota aquesta setmana, gràcies a la festivitat de Santa Cecília, hem tingut l’oportunitat de gaudir de la màgia de la música. Ens hem divertit molt, ja que gràcies a diferents reptes hem pogut viatjar i conèixer la música i els instruments de diferents països.

Els infants d’infantil, primària i l’ESO al llarg d’aquesta setmana s’han transportat a un continent diferent. COM? Als timbres de l’escola han sonat diferents músiques de cadascun dels continents i la canalla ha anat responent i superant diferents enigmes diaris.

A educació infantil els infants han hagut d’escoltar els timbres molt atentament i identificar un dels instruments que sonaven a les cançons, per posteriorment seleccionar un dels instruments i enganxar-lo al Passaport Musical de l’aula.

A educació Primària i ESO han hagut de completar el seu Passaport Musical a partir d’un full de pistes que els ha ajudat a resoldre els diferents reptes. A més, han hagut de marcar a un mapa el continent/país on han anat a parar amb l’ajut de la música.

A totes les etapes, el grup classe que ha tingut més encerts ha rebut una recompensa a final de setmana! Ho hem passat genial i hem gaudit moltíssim d’aquest viatge descobrint noves cultures gràcies a la música!