L’escola realitzarà un recapte d’aliments des del dia 05 fins al 19 de desembre

La situació de pandèmia que hem viscut ha repercutit sobre molts aspectes de les nostres vides: sanitària, laboral, econòmica i sobretot a les famílies més necessitades.

Això ha portat a que a la nostra població hi hagi un augment molt significatiu aquests darrers anys de demandes de sol·licituds d’ajuda d’aliments fins al punt de deixar quasi sense recursos el rebost de Càritas de Rubí, al Banc dels Aliments i en general a totes les entitats que lliuren aliments a tota Catalunya.

Recapte d'aliments

És per aquest motiu que la nostra escola realitzarà un recapte d’aliments des del dia 05 fins al 19 de desembre amb la finalitat de poder subministrar tots aquests productes a Càritas de Rubí per lliurar a les famílies de la nostra població.

Totes aquelles famílies que vulgueu col·laborar podeu portar els aliments a classe, un grup d’alumnes encarregats de la recollida anirà passant per les classes a buscar-los.

Com a referència aquí teniu un llistat de productes no peribles proporcionat per Càritas. Així i tot qualsevol producte serà ben rebut:

• Galetes tipus María.
  • Pasta (paquets de 500g)
  • Llegums cuits
  • Oli d’Oliva
  • Tonyina (pack de 3 llaunes)
  • Tomàquet fregit brick (pack 3)
  • Dolços nadalencs com torrons, polvorons, bombons, etc.
  • Productes per a infants i nadons: bolquers, llet de continuació, potets, etc.

Agrair-vos per endavant la vostra ajuda, col·laboració i solidaritat.