Recollida d’aliments

Com ja sabeu, la situació a Rubí és molt complicada i fan falta molts aliments, per aquest motiu organitzarem un nou recapte aliments. Entre avui i demà els alumnes de 3r portaran una infografia explicativa per penjar a cada classe.

Recapte Aliments Escola Montserrat Rubí

Durant els dies 15, 16 i 17 de desembre (dimecres, dijous i divendres d’aquesta setmana) es farà la recollida d’aliments per a Càritas.

Tothom qui vulgui participar haurà de deixar els aliments a unes caixes que trobareu a les entrades de l’escola al matí

L’alumnat del servei comunitari de 3r d’ESO serà l’encarregat de recollir aquestes caixes d’aliments durant els tres dies i portar-los al lloc corresponent.

Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració, entre tots i totes ajudarem a moltes famílies!