Aquest any torna la màgia de Nadal amb el Pessebre Vivent

Professorat, alumnes i famílies tornen a organitzar amb moltes ganes i il·lusió l’exitosa representació del Pessebre Vivent. El dissabte 17 de desembre de 17 a 18:30 h podreu tornar a viure el primer Nadal a l’Escola Montserrat. Aules, passadissos, patis, gimnàs… tot ens traslladarà a Betlem fa més de dos mil anys i recorrerem junts el camí fins a l’establia. Trobareu pastorets, ovelletes, gent de l’època, el palau d’Herodes, el portal i moltes més sorpreses representades pels infants.

La primera edició, coincidint amb el centenari del centre educatiu, va comptar amb la participació de més de 150 alumnes d’entre P3 i 4t d’ESO. La representació va ser visitada per més de 600 persones de la ciutat que van poder viure aquest emblemàtic esdeveniment.

No us podeu perdre aquesta oportunitat per gaudir amb família d’una de les tradicions nadalenques més estimada. Vine a viure el Nadal amb nosaltres!

T’esperem a l’escola amb les portes ben obertes!