Participació en el concurs picalletres

Aquest curs, per segon cop, la nostra escola participà amb un grups d’alumnes de 3r d’ESO en el concurs anomenat PICALLETRES. Aquest concurs té com a objectius entretenir, fomentar i promoure la lectura i l’ús de la llengua catalana, tenint en compte tant el vessant escrit com l’oral. La dinàmica del concurs és molt semblant al “Gran Dictat” emès per TV3. Seguint el calendari de competició i el resultat del sorteig, els centres competeixen en horari escolar l’un contra l’altre, representats cadascun per tres alumnes. La gravació es fa fer a Terrassa als estudis del Centre Cívic Municipal President Macià, el dia 28 de gener.Els nostres representant de l’escola seran la Carla Cánovas, la Júlia Chic i la Marc Galobart. Us transcric l’experiència viscuda pel Marc, “quan entrava a l’estudi de gravació estava tranquil però un cop estava allà dins, per molt que et diguessin que ho faríem molt bé, els nervis no me’ls treia ningú. Quan el presentador començà a parlar, jo estava tranquil i també content en veure els meus companys com m’animaven just al davant meu, però quan va arribar l’últim nivell… ui!!! quan va arribar…ja que eren paraules de dificultat alta i que podien ser molt confoses…estava nerviós. Sortosament tot va acabar bé. L’experiència que em vaig emportar va ser molt positiva.”Podreu veure l’emissió d’aquest programa i gaudir de la participació amb el vostres fills/es el dia 10 de maig a les 21 hores al Canal Terrassa i TV St. Cugat. L’equip de professors de l’escola els agraïm l’esforç que va suposar presentar-se i participar en aquest concurs i també la bona actuació que van fer en representació de tots.

Pica Lletres Escola Montserrat