Participa en la Marató de TV3

A l’escola hem començat la campanya de recaptació econòmica per La Marató 2020 de TV3. Segurament haureu vist a les xarxes el tràiler del vídeo.

Com heu vist, a les entrades del matí posarem unes urnes on famílies, alumnes i mestres podem, voluntàriament, fer una aportació que serà donada íntegrament divendres 18 de desembre a la Marató d’enguany.

Aquest any, la Marató de TV3 va destinada a una temàtica que ens toca a tots i totes molt de prop: La COVID-19.

Creiem que és important la nostra col·laboració com a escola en aquesta campanya i per tant, com ja sabeu, ens hem disposat a fet un vídeo amb la cançó de la Marató per tal d’animar i conscienciar a tota la comunitat.

Aquesta Marató toca a tothom! Ja fa mesos que a casa i a l’escola hi treballem des del més gran fins al més petit: està a les nostres mans aturar la Covid-19!

Gràcies avançades a tots i totes per les vostres aportacions i col·laboració.

La família educa. L’escola educa. Les nostres accions eduquen. Fem que aquesta escola sigui exemple de la societat que tots i totes volem pels nostres fills/es!