Nova façana del centenari, l’escola es modernitza

El projecte d’arranjament de les façanes de l’escola està en la seva fase final, els contactes administratius amb l’Ajuntament de Rubí estan finalitzats i el constructor està fent les darreres comprovacions.

La previsió és poder iniciar les obres exteriors per Setmana Santa i finalitzar-les a l’estiu amb la remodelació del mur extern nord, el que dóna a la plaça 11 de setembre, tal com podeu apreciar a la proposta que compartim amb tots vosaltres.El projecte #somMontserrat segueix consolidant les etapes programades per l’equip directiu, amb la intenció de presentar l’escola més moderna, innovadora i oberta a la ciutat. Un projecte centrat en l’actual pla estratègic de centre (2018-2028) que sacsejarà i il·lusionarà a famílies, docents i sobretot el nostre alumnat, protagonista principal dels nostres somnis i realitats.