Nadales a l’escola participa en La Marató

Enguany de des de l’Escola Montserrat tornem a participar en la Marató de TV3, amb l’activitat «Nadales per La Marató».

El curs passat l’escola prepara activitats per col·laborar amb la Marató de TV3. L’any passat vam gravar un vídeo i una cançó que van quedar xulíssims i vam recaptar 406 euros per la Covid-19.

La Marató 2021, va destinada a Salut Mental. Els estudis demostren que 1 de cada 4 persones adultes en algun moment de la nostra vida patirem o haurem patit algun d’aquests trastorns. No només estan a l’ordre del dia de la societat, sinó que com a docents i escola treballem amb alumnat i famílies que presenten depressió, ansietat, TDAH, TEA, trastorns d’aprenentatge, de conducta alimentària, entre d’altres.

Marató TV3 01

Ens unim a aquesta campanya, amb el desig de visibilitzar aquestes malalties, donar suport i col·laborar en recerca en l’àmbit de salut mental per tal de poder diagnosticar a temps aquests trastorns i poder oferir més i millors solucions.

Marató TV3 02

Enguany, com ja sabeu, preparem cantades de nadales i poemes al pati de l’escola per les famílies d’educació infantil i primària. Gràcies de tot cor per col·laborar en les preparacions de nadales, de decorat, de música i organització i també animem a totes aquelles que vulgueu aportar el vostre granet de sorra a fer les aportacions econòmiques a les urnes de la Marató.

Per acabar, comentar-vos que des de la Fundació Escola i Vida ens han transmès la voluntat de participar en les activitats de Nadal de fan les escoles i és per això que la Sra. Roser assistirà a totes les cantades per passar una estona amb famílies, professorat i alumnes.