Micole tria a l’Escola Montserrat com un dels millors col·legis del 2023

Estem d’enhorabona! La plataforma líder de recerca de col·legis a Espanya ha situat a l’Escola Mare de Déu de Montserrat en la posició número 30 com un dels millors col·legis per a aquest 2023.

Micole és el directori de col·legis, escoles infantils i instituts més complet i utilitzat a Espanya. Amb més de 2 milions i mig d’usuaris que acudeixen a nosaltres cada any comptem amb la informació dels més de 34.000 centres educatius del país.

El rànquing de MiCole recopila les dades a partir de les opinions dels pares i funciona des del 2020 i és un mètode per orientar els pares davant l’oferta pedagògica: només a Barcelona hi ha 3519 centres educatius.

El projecte de l’Escola Mare de Déu de Montserrat es consolida com un dels referents de l’àmbit educatiu.

Si vols ens vols conèixer, pots reservar una cita al següent enllaç: