L’escola estrena COMITÉ AMBIENTAL!!!

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO de la complementaria d’Escola Verda vam fer diferents activitats amb nois i noies des de P5 fins a 6è de primària. Hi havia 3 grups fent diferents activitats del medi ambient:

  • Sobre la llum (P5-1r): van preparar una cartolina amb una imatge d’una casa amb preguntes en un paper i els nois havien de respondre’s. Al final de la activitat, els nens de P5 se’n van emportar la cartolina amb una nova imatge a la seva classe per fer-la a tutoria.
  • Sobre els residus (2on-4rt): van preparar caixes de cartó amb la funció de contenidor, van porta residus (paper, plàstic, ampolles..) i les van posar per terra. Els nens van haver de posar els residus en la caixa corresponent.
  • Sobre la contaminació acústica (5è-6è): van posar-li un vídeo sobre la contaminació acústica i la importància que tenia. Després, els alumnes van respondre preguntes sobre el vídeo i s’havien d’endur 3 sobre les quals havien de respondre amb tots els nens i nenes de la seva classe.

Ariadna (2n ESO)

Comite Ambiental Escola Montserrat

Share This Post!

Tweets Recents

Excepteur sint occaecat nulla cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit est laborum.