L’escola estrena COMITÉ AMBIENTAL!!!

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO de la complementaria d’Escola Verda vam fer diferents activitats amb nois i noies des de P5 fins a 6è de primària. Hi havia 3 grups fent diferents activitats del medi ambient:

• Sobre la llum (P5-1r): van preparar una cartolina amb una imatge d’una casa amb preguntes en un paper i els nois havien de respondre’s. Al final de la activitat, els nens de P5 se’n van emportar la cartolina amb una nova imatge a la seva classe per fer-la a tutoria.
  • Sobre els residus (2on-4rt): van preparar caixes de cartó amb la funció de contenidor, van porta residus (paper, plàstic, ampolles..) i les van posar per terra. Els nens van haver de posar els residus en la caixa corresponent.
  • Sobre la contaminació acústica (5è-6è): van posar-li un vídeo sobre la contaminació acústica i la importància que tenia. Després, els alumnes van respondre preguntes sobre el vídeo i s’havien d’endur 3 sobre les quals havien de respondre amb tots els nens i nenes de la seva classe.

Ariadna (2n ESO)

Comite Ambiental Escola Montserrat