Un any m茅s, a la nostra escola, s’ha fet el fam贸s intercanvi de postals internivell

L’intercanvi de postals 茅s una trobada molt agradable i enriquidora per a tots i totes on l’originalitat, l’amor i la companyonia s贸n els elements essencials!

Durant aquestes setmanes tot l’alumnat amb molt respecte, estima i il路lusi贸 ha dissenyat postals plenes de creativitat, originalitat, bons desitjos, somriures, esperan莽a, complicitats … Per a regalar a companys i companyes de l’escola i passar una bonica estona plegats. Durant aquesta estona els m茅s petits i tamb茅 els m茅s grans de l’escola, han aprofitat per cantar les nadales i recitar els poemes que fa temps que assagen amb molt entusiasme i esfor莽.

Intercanvi Nadales

Aquests 煤ltims dies del primer trimestre s贸n especials i estan carregats d’emocions, fer aquestes activitats ajuda a fomentar la cohesi贸 dels grups, deixar volar la imaginaci贸, despertar la creativitat dels m茅s petits i els m茅s grans, aprofitar per con猫ixer nous amics i amigues de l’escola i d’aquesta manera crear nous vincles i refor莽ar els que ja tenim i poder viure un Nadal a l’escola ple de bons moments i records que ben segur guardarem per sempre a la mem貌ria.

Quina trobada m茅s bonica! Gr脿cies a tots i totes els que formeu part de l鈥檈scola per fer-ho possible.

Tweets Recents