Innovació a FLL. Segon premi pel projecte dels Montserrat Robominders

Els alumnes de 4t ESO A, els Montserrat Robominders van participar en la competició de robòtica FLL (First Lego League)

Innovació a FLL. Segon premi pel projecte dels Montserrat Robominders

Els alumnes de 4t ESO A, els Montserrat Robominders durant tot el curs, han treballat diferents aspectes de la competició: disseny, programació i construcció del robot, projecte d’innovació, disseny de samarretes i logos… I tot aquest camí ens ha portat a guanyar el segon premi pel projecte d’innovació!

Durant aquesta aventura, hem gaudit molt, hem pogut passar temps amb hobbies que ja teníem i alguns hem descobert noves habilitats amagades.

La sortida va ser molt divertida, ens va agradar molt poder visitar un campus universitari i tractar amb professionals com enginyers o metgesses, que feien de jutges. A més a més, vam sortir a la televisió i un parell de nosaltres vam poder pujar a l’escenari amb el robot durant les tres partides que vam fer. Fins i tot a una de nosaltres la van entrevistar!

Cal dir que l’organització de l’equip no hagués estat possible sense la nostra professora i entrenadora Sònia Alonso, qui ens ha acompanyat, guiat en tota aquesta experiència que vam començar al setembre.

Tot plegat, ha estat una experiència inoblidable i el fet d’haver guanyat un premi tan important ha sigut un regal. Durant tot el procés de preparació, hem viscut moltes experiències junts. Ens ho hem passat molt bé fins ara i tenim moltes ganes de continuar aprenent més sobre robòtica el que ens queda del nostre últim any a l’escola i esperem poder ajudar als propers Montserrat Robominders!

Text escrit per als Montserrat Robominders.