Dissabte 2 de desembre inauguració pati escola

Amb molta alegria us informem que dissabte 2 de desembre al matí farem una sessió d’inauguració pati escola «pati natura» en format de pati obert per tal que famílies i altres persones de Rubí puguin gaudir de les nostres instal·lacions.

Hem ideat un format d’accés lliure a diferents jocs i espais on també hi haurà algun taller, xerrada i xocolatada.

Hi haurà activitats adaptades a totes les edats: circuits de bicis i motos, sorral i cuineta, rodes, torneig de ping-pong, partits de voleibol, joc lliure a l’estructura, construccions amb peces de fusta i taller a l’hort! Podreu gaudir d’un tastet del que fem al nostre pati dia a dia.

A més a més:

• Xocolatada familiar (11:30 h)
  • Xerrada (12:00 h): Renovació del pati escolar. Espais naturals = oportunitats educatives

Tot i que l’accés és lliure i no cal inscripció prèvia, ens cal tenir en compte nombre d’assistents al taller de l’hort i a la xerrada, així com interessats/des a fer partits de ping-pong o voleibol per tal d’organitzar espais i material.

Així doncs, demanem que ompliu aquest formulari si esteu interessats/des a assistir-hi: Formulari inscripció

Esteu tots i totes convidats/des a venir amb la vostra família (fills/es, cosins, pares…) i gaudir d’aquest espai.

Tweets Recents