EDUCACIÓ INFANTIL

L’equip de monitors/es de les activitats extraescolars d’infantil tenen especialització i experiència en les diverses activitats proposades. Desenvolupen i dinamitzen les activitats, segueixen els objectius educatius programats i tenen cura en tot moment del grup d’infants.

*Important! Els preus i sessions de les activitats són orientatius i estan subjectes a canvis en funció del nº de participants i de la seva aprovació per consell escolar.

Multiesport

És l’activitat esportiva que oferim als alumnes més petits. Es tracta que els nens comencin a aprendre les diferents dinàmiques que ofereix l’esport i altres activitats de psicomotricitat.

Ensenyem pròpiament les diferents modalitats d’esports per tal que, més endavant, el nen sigui capaç d’escollir-ne un.

Sessions setmanals: 2
Preu: 32 €/mes

Petits artistes

Aquesta activitat està dissenyada per als estudiants més joves per a explorar la seva creativitat a través de diferents projectes i activitats artístiques.

Els estudiants tindran l’oportunitat de crear art amb les seves pròpies mans, fent servir diferents materials i eines com pintura, dibuix, collage, paper i fang.

A través d’aquestes activitats, els estudiants podran millorar les seves habilitats artístiques, descobrir noves tècniques i formes d’expressió, així com desenvolupar la seva creativitat.

Preu: 24 €/mes

Exploradors de contes I

Aquesta activitat consistirà en triar un conte adequat a les edats dels / les alumnes, i explorar-lo en tots els seus aspectes per tal de poder-lo treballar des de totes les vesssants possibles.

Es treballarà l’escolta, la creativitat, l’expressió corporal i oral, la dansa, el cant (Dansa i Cant depenent del conte es crearà del no res i s’incorporarà dins el context).

Cada un o dos mesos es treballarà un conte diferent, la finalitat i objectiu és potenciar la creativitat, tornar a les arrels dels contes o històries adequades a le seves edats i treballar molt l’expressivitat, timidesa, vergonya i escolta.

Preu: 24 €/mes
Amb la col·laboració de: Dinàmic Crescendo

Learn with fun

Aquesta activitat d’anglès, es desenvolupa respectant el ritme dels alumnes, l’ensenyament es basa en l’escolta activa de l’idioma i descobrir les primeres paraules en anglès.

La confiança i la seguretat són vitals per a l’aprenentatge de l’alumne. En aquesta etapa volem que l’alumne senti curiositat per l’anglès, es diverteixi i gaudeixi aprenent amb jocs i dinàmiques de grup.

Curs: I4 i I5
Preu: 28 €/mes