L’estalvi d’energia

A principis de curs al Taller d’Escola Verda ens van passar una pàgina web sobre estalvi de energia publicada per Gas Natural i ens van dir que féssim uns jocs. Vam jugar mentre apreníem!El gas natural és una font d’energia fòssil que, com el carbó o el petroli, esta construïda per una barreja d’hidrocarburs, unes molècules formades per àtoms de carboni i hidrogen.El gas natural és una energia primària és a dir, que es pot obtenir directament sense transformació. Les altres energies primàries són l’energia solar, el carbó i el petroli.Es tracta de l’energia fòssil molt eficient per a l’obtenció d’electricitat.També vam aprendre que apagant del tot els aparells de casa quan no s’utilitzen, tancant bé les finestres a l’hivern, ventilant les habitacions en diferent horari a estiu i hivern, etc… es pot reduir la factura energètica dels habitatges.

L'estalvi d'energia Escola Montserrat