Diumenge 30 de setembre, Pelegrinatge a Montserrat 2018

Enguany la nostra Peregrinació anual a Montserrat serà el diumenge 30 de setembre, aquesta vegada amb un programa diferent. Nomérs serà pujar a la muntanya.Sortirem diumenge molt d’hora, a les 6.30 hores, des de l’Escardívol amb BUS i ens deixarà a Monistrol de Montserrat. Pujarem la muntanya i en arribar dalt una xocolatada ens esperarà, després farem una eucaristia al Cambril de la Mare de Déu i tornarem cap a Rubí a les 11,15 hores amb BUS, cansats però agraits a la Mare de Déu per l’esforç, per l’escola i per tota la nostra comunitat educativa.Animem a totes les famílies a participar i a l’alumnat des de CM de primària i fins a Cicles formatius de FP.La inscripció és oberta fins el dia 26 de setembre i s’haurà d’entregar a l’administració de l’escola.US HO PERDREU PODENT COMPARTIR-HO AMB LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA???