Diada Mare Déu Montserrat 2020

Ja ens acostem a la diada de la Mare de Déu de Montserrat, diada tradicionalment plena de propostes culturals i lúdiques diverses. Enguany celebrarem aquest dia tan assenyalat per a la nostra escola d’una manera ben diferent de com ho hem fet fins ara.Dilluns vinent, dia 27 d’abril, és la festa de la patrona de la nostra escola i hem preparat una jornada molt especial perquè tots i totes la puguem viure plegats.Tenim a punt el nostre programa de festa perquè, aquest any des de casa, en gaudiu com mai!

Diada Mare Déu Montserrat 2020

Per a tot l’alumnat de Cicle Mitjà (3r i 4t) i Cicle Superior (5è i 6è) arriba l’oportunitat de veure màgia en directe!Com? Teniu una cita dilluns a les 10h. Els més atrevits i atrevides sereu els propis mags i magues. Us toca demostrar aquells trucs que tan bé sabeu i esprémer el vostre potencial. Els més curiosos i curioses estigueu atents i ben segur algun truc podrem descobrir!

Per a tot l’alumnat d’Educació Infantil (P3, P4 i P5) i Cicle Incial (1r i 2n) arriba l’oportunitat de fer Zumba en directe!Com? Teniu una cita dilluns a les 11h amb la nostra mestra Eli! Poseu-vos roba còmode i feu lloc a casa que us farem moure l’esquelet! Us recomanem que esmorzeu molt i us carregueu d’energia per passar un matí genial! Si famílies… també podeu participar! Com més siguem millor!

També recordeu que a les 12h tenim una Eucaristia presidida pel Sr Bisbe i dedicada a la nostra escola en directe al canal de YouTube del Bisbat de Terrassa: Veure EucaristiaEn finalitzar l’Eucaristia sortiran fotografies de les que heu fet arribar al correu electrònic de Pastoral (pastoral@escolamontserrat.cat).