L’escola Mare de Déu de Montserrat, se suma i dona veu al 25N

El dia internacional de l’eliminació de la violència envers les dones, s’organitzen un conjunt d’accions dirigides a sensibilitzar els alumnes en la riquesa de la diversitat, així com la importància de la igualtat de gènere.

Des d’infantil fins a l’ESO, s’han portat a terme activitats que aborden la coeducació, la igualtat i la tolerància. També sa creat un racó al pati de l’escola amb recursos, material i informació per a les famílies.

L’objectiu de totes aquestes accions és conscienciar la infància i adolescència en construir una societat igualitària que ofereixi les mateixes oportunitats a tothom, promovent la transversalitat del gènere a les classes per eliminar la discriminació i les conductes sexistes que fomentin la violència de gènere.