Avui hem celebrat el Dia de la Pau i la No-Violència

Avui, amb el lema «Un planeta de PAU» hem celebrat el Dia Escolar de la Pau i la No-Violència amb un acte que ha arreplegat tota l’escola.

Durant la setmana passada l’alumnat va dissenyar i construir la bandera de la ciutat de la seva classe que hem fet servir avui per dir al món que volem la pau entre ciutats, entre països i, en definitiva, a tot el món.

La Pau, però, comença a dins del cor de cadascú de nosaltres, i no podem aconseguir-la sols, sinó que necessitem l’ajuda de Déu i l’exemple de tants Sants i Santes que han contribuït en aquesta tasca donant la seva vida pels altres.

Per acabar la jornada hem cantat la cançó Festa de la Pau, de la Damaris Gelabert, onejant les nostres banderes i demanant un planeta de Pau.