Dia de la Pau i la No-Violència

Avui dia 30 de gener, amb motiu del Dia de la Pau i la No-violència, a l’escola Mare de Déu de Montserrat s’han organitzat una sèrie d’activitats en què hem participat tota l’escola, cadascú aportant el seu granet de sorra.

Els cursos d’Educació Infantil han elaborat un mural en el qual han dibuixat un arbre, pintant les seves mans com si fossin les fulles del mateix arbre, com a símbol de cooperació per la pau. Els d’Educació Primària, per la seva part, s’han posicionat al pati de l’escola, alçant unes llibretes de folis
blancs, de tal manera que es formés la frase «Volem la pau». I per últim, els diversos nivells de l’ESO han participat d’aquesta celebració confeccionant un arbre de propòsits relacionats amb la pau, exposant-lo al vestíbul de Primària de l’escola.

D’aquesta manera, l’escola ha volgut manifestar el seu desig de pau per a tothom!

Moltes gràcies a tots els que hi heu participat!