Conferència internacional tinguem cura del planeta

De ben segur que us heu preguntat alguna vegada què se’n fa de l’oli usat que porteu a l’escola… Enguany, els alumnes del Taller d’Escola Verda de l’ESO, han preparat una petita pel·lícula per tal de seguir la vida d’un claki des de que entra a l’escola ple d’oli brut fins que hi arriba altre cop net i polit.Aquesta feina va ser presentada a la Conferència Internacional Tinguem Cura del Planeta (CONFINT) el passat 27 d’abril per l’Aitor de 1r d’ESO i l’Adrián , el Sergio i l’Andrea de 2n d’ESO amb el títol “Taca d’oli!”.Ara hem pensat que, segurament, us agradaria veure-ho.Volem aprofitar per agrair ales famílies que ja col·laboren amb el projecte i animar a noves famílies a iniciar-s’hi el curs vinent.Moltes gràcies!