Clakis alumnat nou

Durant aquests primers dies de l’any el comitè ambiental de l’escola ha estat repartint clakis, facilitats per l’Ajuntament de Rubí, a l’alumnat nou al centre.

Clakis alumnat nou

Hem començat per I3 i hem seguit amb la primària.

El projecte de la recollida de l’oli amb els clakis va iniciar-se, fa anys, a proposta de les famílies de l’alumnat de l’escola d’educació especial de Can Oriol de Rubí. L’escola Mare de Déu de Montserrat s’hi va afegir de seguida! Es tracta d’un projecte amb un doble objectiu: social i ecològic.

L’alumnat del Taller d’Escola Verda de l’ESO recull, cada divendres al matí, els clakis plens d’oli brut que ens porta l’alumnat i el comitè d’escola verda ho gestiona fins que arriba al seu destinatari.

Volem agrair la gran implicació de les famílies que, durant anys, confien en la gestió de l’oli brut que fem al centre i en fan partícips als seus fills i filles.

Persones que han entès que un sol litre d’oli pot contaminar centenars de litres d’aigua.

L’educació ambiental d’avui és clau per a un futur més sostenible.