Casal d’estiu 2021 “Sóc un cuiner” a l’Escola Montserrat

La proposta de casal d’estiu per a l’Escola Montserrat per part de Campos Estela gira al voltant de la temàtica de “Sóc un cuiner”, que consta d’un ventall d’activitats relacionades amb el món de la cuina.

El casal, que s’ofereix entre els dies 30 de juny i 30 de juliol, es pot desenvolupar al llarg de cinc setmanes en que els alumnes viatjaran a l’interior de mil cuines. A més, els participants tindran l’oportunitat de conèixer la feina de cuiner, d’experimentar amb ingredients, de descobrir cuines internacionals, juntament amb la tradicional cuina de les àvies i múltiples aventures que ens aporta el món de la gastronomia.

Casal d'estiu 2021 News Web

Setmanes temàtiques

Totes les activitats proposades seran diferents en funció de l’edat dels participants al casal.

Petits
Gràcies a un personatge els petits de l’escola podran treballar els conceptes de la setmana. Aquest grup de nens i nenes faran jocs amb un alt component simbòlic, tallers senzills, sortides, cançons i danses. Amb activitats amb un caràcter fantàstic i imaginatiu.

• Setmana 1. El Cuiner Pepinot (del 30 de juny a 2 de juliol)
  • Setmana 2. Babel el cuiner (del 5 al 9 de juliol)Setmana 3. La Xef màgica (del 12 al 16 de juliol)
  • Setmana 4. L’àvia Maria (del 19 al 23 de juliol)
  • Setmana 5. Ja som cuiners/as; celebrem-ho!! (del 26 al 30 de juliol)

Grans
Els/Les més grans podran descobrir els conceptes des d’una sopa de lletres diària, a més de les activitats que es centraran en: jocs cooperatius, tallers més elaborats, sortides llargues, activitats més raonades.

• Setmana 1. Disseny i preparació (del 30 de juny a 2 de juliol)
  • Setmana 2. Cuines del món (del 5 al 9 de juliol)
  • Setmana 3. Experimentació i innovació (del 12 al 16 de juliol)
  • Setmana 4. Cuina tradicional (del 19 al 23 de juliol)
  • Setmana 5. Ja som cuiners/es; celebrem-ho!! (del 26 al 30 de juliol)

La participació en el casal inclou 4 sortides que fan possible un canvi d’espai i de vivències, de manera que els alumnes participants tenen l’oportunitat de gaudir amb sortides d’entorn i activitats a l’aire lliure, sempre que el temps o les indicacions de les autoritats sanitàries ho permetin.

Per a més informació: poseu-vos en contacte amb l’escola o al telèfon de Campos Estela: 93 674 50 16