Cantem Junts per la Marató de TV3

A l’escola hem fet una campanya de recaptació econòmica per La Marató 2020 de TV3. La temàtica d’aquest any 2020 de la Marató de TV3 va destinada a una cosa que toca a tots i totes molt de prop: La COVID-19.

Creiem que és important la nostra col·laboració com a escola en aquesta campanya i per tant, com ja sabeu, ens hem disposat a fet un vídeo amb la cançó de la Marató per tal d’animar i conscienciar a tota la comunitat.

Aquesta Marató toca a tothom! Ja fa mesos que a casa i a l’escola hi treballem des del més gran fins al més petit: està a les nostres mans aturar la Covid-19!

Des de l’Escola Montserrat volem agrair a totes les persones que han realitzat aportacions, per ajudar en una causa tan important.

Base Instrumental: Cançó Marató de TV3 Serem més Forts
Veus: Coral Escola Mare de Déu de Montserrat
Gravació i edició: Oriol Ortega (oriolortega@me.com)