BOOKTRAILER

Durant la Setmana de les Lletres, els alumnes de l’ESO participaren en el concurs literari de Sant Jordi, organitzat per la nostra escola. Les obres havien d’estar inspirades en els dos escriptors de la literatura universal que havíem estat treballant durant aquells dies: Miguel de Cervantes i William Shakespeare. El jurat va triar un guanyador/a de cada classe i va ser premiat amb un xec regal entregat el dia de la Mare de Déu de Montserrat. Va ser una bona manera d’estimular la creativitat i l’expressió a través de la paraula escrita.Us presentem el booktràiler i el llibre que recull els relats guanyadors. Ambdós han estat editats pels alumnes de Lletres en Moviment. El resultat és a les vostres mans. Gaudiu de la lectura. Bones vacances d’estiu.