Els alumnes del Batxillerat Dual han finalitzat el primer semestre

Des de l’Escola Mare de Déu de Montserrat volem fer una menció especial a tot l’alumnat inscrit en el Batxillerat dual (ACADEMICA) que han acabat el seu primer semestre amb molt d’èxit.

Durant aquest temps han treballat diverses matèries i els bons resultats confirmen el seu esforç, la seva dedicació i constància per a anar assolint el seu objectiu final: graduar-se en el High School americà.

Academica Corporation ha creat i desenvolupat el Diploma Dual®, un programa oficial de convalidació internacional de títols de batxillerat que permet als alumnes obtenir dues titulacions simultànies: la pròpia del seu país i American High School Diploma.

Us encoratgem als alumnes a continuar treballant de valent per superar-vos a vosaltres mateixos i anar millorant el vostre anglès.