APAC annual elt covention 2023

Aquest any les mestres d’anglès de primària han presentat a l’APAC Annual Elt Convention 2023 (Associació de Professorat d’Anglès de Catalunya), un projecte portat a terme a sisè de primària en col·laboració amb una escola de Califòrnia. Aquest projecte multicultural ha consistit a aprendre sobre les diferents tradicions Nadalenques d’ambdós països, fent així, un intercanvi d’activitats i experiències interculturals. Això ens ha permès aprendre sobre la cultura del país, al mateix que estàvem aprenent anglès. De la mateixa manera, l’alumnat de Califòrnia ha après sobre la cultura catalana i la llengua estrangera que estan aprenent que és l’espanyol.

L’APAC es caracteritza per organitzar esdeveniments de formació dirigits a donar suport al desenvolupament del professorat i així millorar en la pràctica de l’ensenyament de l’anglès.

Aquesta convenció se celebra cada any i en ella podem veure els resultats de diferents investigacions en el marc de l’ensenyament, de la mà de professionals reconeguts i internacionals, al mateix temps que es té la possibilitat de compartir experiències entre professionals del món de l’ensenyament. Hi participen mestres i professorat d’arreu que expliquen diferents projectes que impulsen l’alumnat en l’ensenyament i aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera. És a dir, es creen oportunitats d’aprenentatge entre professorat d’anglès.

Aquesta convenció tindrà lloc els pròxims dies 2 i 3 de febrer en format online i el 4 de febrer de manera presencial a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Se’ns brinda l’oportunitat d’assistir per poder escoltar a grans professionals del món de l’Educació i alhora se’ns permet presentar el projecte de l’escola que s’ha fet amb molta il·lusió i dedicació.

Us deixem l’enllaç per si voleu veure la presentació que han fet les nostres mestres.