Aeròbic a l’escola

Aquests darrers dies d’abril , l’alumnat de 3r d’ESO i els nens i nenes de P4, P5 i 1r E.P., han compartit el gimnàs i el pavelló de l’escola.El motiu ha estat la presentació i exhibició dels balls coreogràfics que els nois i noies de 3r d’ESO han inventat i elaborat des de la matèria d’EF que, a banda d’aprendre a seguir el ritme de la música i de conèixer passos bàsics de l’aeròbic, amb aquesta activitat han après a treballar en equip, a desenvolupar la creativitat, a coordinar-se i tenir en compte totes dels idees del grup, a ser crítics entre ells i a ajudar-se i esforçar-se a parts iguals.L’avaluació de les coreografies s’ha convertit en una gran festa en la que, grans i petits, han estat els protagonistes. Mestres incloses, tots plegats, hem gaudit de l’espectacle.Aquí teniu una petita mostra!

Aeròbic a l'Escola Montserrat