Accions per a la pau

La Pau a l’escola

Quan arriba el dia de la Pau, tots i totes ens omplim la boca amb bones idees i intencions. Ens agradaria un món millor, però no sabem per on començar i, tot sovint, ens rendim davant l’excés de males notícies.

La Pau a vegades és perdonar i demanar perdó, però també és un somriure a algú que passa un mal moment, acostar-se a les persones que estan soles o ajudar a resoldre un problema de matemàtiques a un company a qui li costen.

La Pau és també nedar a contracorrent; fer el bé davant les injustícies i no quedar-se indiferent al patiment humà. Tot sovint la pau no està de moda i fer el bé sembla de persona inferior o passada de moda.

A l’escola tenim una cosa ben clara; la Pau comença a dins de cada persona. La pau és un acte d’amor que es manifesta amb accions. Cadascú estima de manera diferent i això és bo, ja que llavors hi ha tantes maneres de trobar la Pau com persones al planeta.

Per això hem construït aquesta cadena de bones accions, perquè des de l’escola fomentem la pau des de dins de cadascun dels i les nostres estudiants i donant valor a cada petit acte d’amor envers l’altre.

Junts i juntes construïm la pau