Conta contes a la biblioteca de Rubí

El passat 28 de gener, els grups de conta contes de l’Escola va anar a la biblioteca de Rubí Mestre Martí Tauler, a l’auditori, per participar a l’hora del conte.El grup de 2n de l’ESO va explicar un conte de creació propia On són els contes?. Va ser un encàrrec de la biblioteca per explicar les normes de la biblioteca als infants. El grup de 3r d’ESO ha escrit una adaptació de la llegenda del Comte Arnau. Per últim, les alumnes de 4t d’ESO han explicat el conte de La reina de les neus.Van venir molts nens i nenes a escoltar i veure els contes. Us animem a venir a veure’ns també en les properes actuacions i agraïm la participació a l’alumnat de l’ESO que, de manera voluntària, prepara i explica els contes.

Conta Contes Escola Montserrat