Llistat d’alumnes preinscrits a l’Escola Mare de Déu de Montserrat

ALUMNES PREINSCRITS 10/06/2022

Formulari de Reclamació a la CGA de Rubí – Preinscripció 2022-2023

Aquest formulari serveix únicament per presentar la reclamació de la família adreçada a la CGA de Rubí en relació amb la plaça assignada (o sense assignació) del procés de preinscripció i matrícula 2022-2023. Se n’ha d’omplir un per cada alumne/a encara que siguin germans.

El termini per respondre és des del dia 13 de juny i finalitzarà dimecres 15 de juny.

Està adreçat a aquelles famílies amb els següents motius de reclamació:

1. No s’ha obtingut cap de les places demanades en el formulari de sol·licitud o en el torn d’ampliació i demanem canvi de plaça entre les vacants que han quedat sense llista d’espera.
  2. No s’ha assignat cap plaça i en la preinscripció es va marcar ofici.
  3. S’ha assignat els germans en diferents centres (germans separats i que no estaven escolaritzats).
  4. Per canvi de població es va demanar plaça i NO se n’ha assignat cap.
  5. Es va fer la preinscripció, però no ha aparegut a cap llistat.
  6. No es va marcar ofici en la preinscripció i es demana plaça entre les vacants que han quedat sense llista d’espera.